Těžké zdravotní potíže po jídle z rozvozu McDonald’s

15 prosince, 2025 Od Jan Novák 0

V pátek večer se mi už nechtělo vracet zpět na nákup, a tak jsem se rozhodl objednat jídlo prostřednictvím služby foodora.cz. Volba padla na místní pobočku McDonald’s v Europarku Štěrboholy – dva cheeseburgery a dvě coly. Jak se později ukázalo, byla to zásadní chyba.

K otravě došlo v pátek. Dnes je pondělí a zdravotní stav mi stále nedovoluje ani dojít na místo osobně a pořídit aktuální fotografie provozovny. Z tohoto důvodu byla k článku použita kolorovaná starší umělecká fotografie.

Celá situace je zároveň připomínkou, že ani velké mezinárodní řetězce nejsou automatickou zárukou bezpečnosti a kvality. Při vysokém obratu, tlaku na rychlost a standardizovanou výrobu může dojít k selhání lidského faktoru i kontroly, a to i v provozovnách, které na první pohled působí důvěryhodně. Spotřebitelé by proto neměli spoléhat pouze na značku, ale vnímat i vlastní zkušenost a signály těla, pokud se po konzumaci jídla objeví zdravotní potíže.